prayer #1

En: Dear God, full of love and goodness, forgive those who persecute you and draw them ever closer to you. Make me an instrument of your love. Let me be a good counselor to everyone. Let my thoughts, actions, and words be pure. Keep me always close to you, even in the most difficult moments. Amen.

It: Caro Dio, pieno di amore e bontà, perdona coloro che ti perseguitano e avvicinali sempre di più a te. Rendimi strumento di rapprentazione del tuo amore. Fa che io sia per chiunque un buon consigliere. Fa che io sia sia puro di pensieri azioni e parole. Fa che io sia sempre vicino a te, anche nei momenti più difficili. Amen

Es: Querido Dios, lleno de amor y bondad, perdona a los que te persiguen y acércalos siempre más a ti. Hazme instrumento de tu amor. Permíteme ser un buen consejero para todos. Que mis pensamientos, acciones y palabras sean puros. Mantenme siempre cerca de ti, incluso en los momentos más difíciles. Amén.

Po: Querido Deus, cheio de amor e bondade, perdoa aqueles que te perseguem e aproxima-os cada vez mais de ti. Faz de mim um instrumento do teu amor. Que eu seja um bom conselheiro para todos. Que meus pensamentos, ações e palavras sejam puros. Mantenha-me sempre perto de ti, mesmo nos momentos mais difíceis. Amém.

Fr: Cher Dieu, plein d'amour et de bonté, pardonne à ceux qui te persécutent et rapproche-les toujours plus de toi. Fais de moi un instrument de ton amour. Que je sois un bon conseiller pour tous. Que mes pensées, actions et paroles soient pures. Garde-moi toujours près de toi, même dans les moments les plus difficiles. Amen.

Aramaic: ܐܒܐ ܚܒܒܐ ܘܛܒܐ ܫܒܘܩ ܠܝܘܠܦܢܐ ܕܠܐ ܫܡܥ ܡܢܗ ܘܩܪܒ ܠܝ ܠܡܫܚܐ ܡܢ ܡܪܚܡܢܘܬܟ ܥܒܕܐ ܡܢ ܚܘܒܟ ܐܘ ܫܒܩ ܠܗܘܢ ܕܡܢ ܚܘܒܟ ܐܝܬܝ ܚܝܪܐ ܐܘܠܦ ܢܫܪܐ ܕܥܘܪܐ ܗܘܐ ܝܬܝ ܛܡܝܢ ܫܐܦܬܐ ܘܡܬܘܡܐ ܘܥܒܕܐ ܡܛܩܢܐ ܠܥܢܝܬܐ ܘܬܐܕܢ ܐܝܬܝ ܩܪܝܒܐ ܠܗ ܦܝܠܥ ܕܚܘܒܐ ܐܝܬܘܢ ܒܠܒܐ ܘܬܗܘܝ ܠܝ ܡܢ ܬܒܢܝܬܐ ܕܟܘܪܬܢ ܘܒܗ ܚܝܐ  ܒܠܝܡܐ. ܐܡܝܢ.

Wrote by me

Comments

Post a Comment

Popular Posts